Benim 14 de erkek dendı, 17 de bı daha bızde ne bılelım sormadık. 23 de detaylıda radyalog kızda pek guzelmiş dıyınce bız şok olduk. Hemen kendı doktoruma gottım o da kız dedi. Ama hala ınanamadım bu kordon meslesınden mı dıye. Başka hastaneye gıttık, ordada kız çıktı. Dedım tum organını detaylıca gosterın aklımızda klmasın. Kızda aranan ozellıkler varmış onları gosterdı felan. İyice gostermesını isteyın organın felan yani