premsesssss Kızlar son reglim 22 Mayıs yumurtlama günlerimi değerlendirdim.Eşimle korunmuyoruz, yaklaşık 4-5 gündür karnımda regl ağrısı gibi ağrılar var göğüsleriminde yanları acıyor.Sebebi sizce ne olabilir?
cahilelafanlatamazsinyorulmaa premsesssss Sebebi sizce ne olabilir? Ya regl olacaksınız yada hamilelik vardır, test yapmadan bunu bilmemiz imkânsız.
Birdemet95 premsesssss Benimle aynı yumurtlama günün 6 gün sonra varsa testte çıkabilir negatif çıkarsa regl gününü beklicez
777_elf premsesssss bende ayni hisediyordum regilime 2 hafta oncede kasik agrisi goyuslerim dolgunlasti hamileyim dedim ta ki bu sabah regilim gelene kadar 🤣😅
noble1 premsesssss benim de son adet tarihim 22si, yumurtlmaa takibi yaptım ve değerlendirdim ama şu an çok erken diye düşünüyorum ya belirti vs için 🙈 ki ben de oldukça sabırsızım. Haftaya salı/çarşamba erken gebelik testi yapabilirsin bence en erken sonuç alınacak tarih aralığı odur diye düşünüyorum. İnşallah istediğimiz gibi olur 🫶🏻
premsesssss cahilelafanlatamazsinyorulmaa Reglime 13 gün var programa göre sizce reglim gelmeden test yapsam net sonuç alır mıyım
cahilelafanlatamazsinyorulmaa premsesssss çok uzun bir zaman var daha çıkması zor ama biraz daha bekleyip öyle test yapın. Yumurtlama gününüzü biliyor musunuz?
dolunayes premsesssss gebelik var sanirim 13 gun varsa benimde oyle olmustu erken gebelik yap test ama 6 7 gun kala yap canim
premsesssss Birdemet95 aynen salı günü yapıcam bi aksilik çıkmazsa biri daha söylemişti regl bitiminden 15 gün sonra belli olabiliyormuş
Birdemet95 premsesssss yumurtlama gününden 10/15 gün sayarak çünkü herkesin yumurtlaması adetin 14.gunu olmuyor herzaman