Kızlar ben 32+4 hamileyim doğum yapacağım hastane uzak hiç gitmedim hastaneyi aradığımda doğumdan bir önceki muaynede görse yeterli demişti doktorun bayramdan önceki haftamı gideyim bayramdan sora mu bayram bittiğinde 36 oluyorum biter bitmez gidicem bayram aslında geç mi kafam karıştı çok