30+4 haftalık hamileyim fakat bebeğin gelişimi 33 hafta ile uyumlu. Dün ve bugün nts bağlandım doğum sancısı gibi sancılar çıktı. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Sonucumu doktora göstereceğim sırama daha var. Çok endişeleniyorum. Bu durumu yaşayan yada duyanlar bilgi verebilir mi ?