Kızlar selamlar 💕 12 haftalık hamileyim çok şükür şimdiye kadar sorunumuz olmadı ama 4 5 gündür dedemin vefatı sebebiyle fazla stresli ağlamalı bir zaman yaşadım, inşallah bebeğim etkilenmemiştir. Çok korkuyorum kalbi duyduysanız falan diye. Birde 1 2 gündür sırt ağrısı ve sağ kasıkta batma tarzı ağrılarım var. Öyle çok aşırı değil gelip geçiyor. Kanama vs yok çok şükür. Bulantım yoktu ama 1 2 gündür olmaya başladı. Sormak istediğim bu haftalarda bu ağrıları yaşayanınız var mı ve stres, ağlamak bebeğin kalbine kötü etki eder mi? Bir düşüğüm var bilen vardır belki depremde kaybettim o yüzden fazla telaşlıyım sanırım herşeyde🙄 şimdiden teşekkürler yanıtlayan herkese 💕