Kizlar 37+1 haftalik hamileyim dun ozelde randevum vardi normal muyanenemde bebegin suyu iyi kilosu 3330gram dedi nstyede iyi dedi ama benim 4 5 gundur vajinamin sag ust kosesinde agri var oturup kalkdikca gece uylusunda agri daha cok oluyordu beni dogumhane katina yollado altdan muyane ettiler 3cm acilmam oldugunu ve yatis yapmam gerektigini soyledi bende imza atip cikdim tek gtmistim korktum dayanilmicak bi agrim sizim yoktu suyum lekelenmem de olmadi cunku sonra zeynep kamile devlet hastanesine geldim bebek 2900 fln geldi nst iyi dedi acilmamda 1 cm aciklik var denildi oda ilk dogumum normal oldu diye qcikliga da normal dedi eve yolladi agrin sancin lekelenmem olursa gel dedi ozelde bu sabah beni cagirdi ama gtmedim agrim cok yok diye kafam karisti simdi hangisine guvenecegim napacagim birde korku var ki anlatamma akil verin bana