Merhaba bu ara çok başlık açtım ama kusura bakmayın 😅 dondurulmuş embriyo ile tüp bebek yaptırmıştık dün hafif kanamam olunca kan verdim değerim 26 çıktı bugün aradan 20 saat geçti tekrar kan verdim 27 çıkmış bu saatten sonra yükselir mi hiç sanmıyorum ama sorayım dedim bu arada idrar testlerim baya çift çizgi ama anlamadım kimyasal böyle mi oluyo