Benvebebegim ayy benim de çok düşük çıkıyordu meğer yanlış ölüyormuşum.
Parmağınızı deldikten sonra ilk kanı siliyorsunuz ikinci kanı bolca çıkartın, ben az çıkartıyormuşum makine zor alıyordu. Böyle bol bol çıkartın makine tekte alsın kanınızı. Bir de yemeğin hangi aşamasında ölçtüğünüze göre değişebilir. Ben yemeğe başlarken yemeğin ilk lokmasından tam bir saat sonra ölçüyordum. 70-140 arası çıkıyordu hep bu da normal değer. Size doktorunuz nasıl ölçmenizi söyledi değerlerin kaçta olması gerektiğini söyledi?