haceryasar Merhaba kızlar. 35+4 teyim sonlara doğru yaklaştım Allahın izniyle. Çevremdeki herkes panik içinde ne! Nasıl hala nstye girmedin diyip beni boğuyor 🤔 doktorumsa çok normal bir hamilelik geçirdiğimden dolayı beni her hafta kontrole çağırmadığını söyledi( özele gidiyorum bu arada ) farklılık hissedersen bir sıkıntı olursa hemen gel dedi sadece. haftaya randevum var ve ntsye hiç girmedim. Nst ücretleri nasıl oluyor birde bunu merak ediyorum. Siz ntsye ne zaman girmeye başladınız.
kardelenimm haceryasar ben erken doğum riskimden dolayı 32. Haftamda girdim nstye 10 tl ödüyorum. Normal şartlarda 36. Haftadan sonra giriliyor diye biliyorum ve 36dan sonra doktor her hafta kontrole çağırıyor ☺️
Ntlz haceryasar bende gec girdim nstye erkenden girince ne oluyomus etraftakiler bu kadsr sasiriyo onj anlamadim 36+4 haftamda nst ye bagladilar. Hersey normalse o yuzden istememistir
haceryasar kardelenimm bende normalde çevremdekilere kulak asmam, ama çevremdekiler sanırım riskli olduğu için hep girmişler erkenden aöyleyip duruyolar, bende doktoruma çok güveniyorum. Yinede bi sorayım dedim teşekkürler 🌸
sonsuzmasalim haceryasar ben 29 haftalıkken girmeye başladım ve her iki haftada bir giriyorum. Şuan 31 haftalığız. Bende sağlıklı bi gebelik geçiriyorum 😊
cigdemcanruh 34de girdim ekstra 30 lira ücret ödüyorum. geçen hafta gttim bu ayın sonunda bir daha çağırdı.
Oznr haceryasar evet o kisiye gore degisiklik gösteriyor ben 37 de basladim mesela. Ayrica 20 tl ucret ödüyorum her seferinde
Denizislet haceryasar canım bende çok şükür sorunsuz bir gebelik yaşıyorum şuan 35 haftalığız ilk nst 34de girdim sancı çıkmadı dünde kontrolüm vardı gecen hafta nst iyidi bu hafta girmene gerek yok dedi haftaya geldiğinde girersin dedi ben 30tl ödüyorum nstye 😊
Krm Ben ilk 31 de girdim. Çok normal.bir gebelik geçirdim ve çok gereksiz erkenden aldığını düşündüm ama değil mi ki doktor gel diyor mecbur içim rahat etmiyor gitmezsem. Haftada bir nst ye giriyorum 31 den beri. Para için çağırıyor bence çünkü nst 60 TL ödüyorum her gittiğimde. Bişi de cikmiyor zaten.