peri5860 risklerinin en basında amniyotik sıvıda fazlalık ve bebekte irilik oluyor. Vücudunuz kandaki şeker miktarını dengeleyemedigi için buda rahim duvarlarındbebeğinize geçiyor ve bebek kendi üretmeye çalışarak riske giriyor. Ve doktorlar buna çok önem veriyor benim diyetle düzene girmeseydi eğer insülin kullanmak zorunda kalcaktim . Birde iler de kalıcı olabiliyor gebeklikte çıkan şeker.