37+1 haftalığım üç gün önce nişanım geldi, bugün çatı muayenesi vardı 2 cm açıklığım varmış rahim ağzı yumuşamış normal doğumu beklicez. Muayeneye gelicek olursak uzun süren birşey değil 1 dk anca var yada yok e tabi biraz acıyor acısız birşey yok ama ağlıcak yada bağırıcak kadar bişey değil kanama oluyor az bişey iki gün leke gibi kanama gelebilir dedi, uzun süren bişey olsa belki dayanılmaz da korkmanıza gerek yok hemen bitiyor. Eline jel sıkıyor zaten iki parmağınla bakıyor ittiriyor baya yukarı doğru çocukta yukarı çıktı te doktor ittirdikçe ağzımdan çıkcak sandım çocuk 😅🤭 Sorularınız varsa alabilirim 😌 bebeğin aşağı inmesi için bol bol merdiven çıkıp Suquat yapman lazım dedi 👍🏼