lllllaliyeva Damla22306 5+2 de kan testi verdim 11877çıktı Kanamam vardı 2 haftadır yatıyorum sadece. Yarın kontrole gidicem yeniden
Damla22306 Nur05 keseyi gördünüz mü siz yaniii ben bu hafta gitsem keseyim ve kalp atışını duyar miyim acaba 3229 beta hcg sonucum
Damla22306 lllllaliyeva oo maşallah siz kalp atışını felan duydunuz mu keseyi felan gördünüz mü ultrason girdiniz mi veya
YesimAykut lllllaliyeva benim de 6 artı 4 bugün benim de kanamam oluyor normal mi dedi canım sana doktor? Bende hep yatıyorum çok korkuyorum kalp atışını ve bebeği göremedik ultrasonda😭 progestan kullanıyorum ama yine de kanamam oluyor senin nasıl? Ne kullanıyorsun
Nur05 Salı günü gördük çok şükür. Keseyi görürsün gidersen. Ben ilk öğrendiğimde beta baktık sonrasında takip etmedim betayı