Arkadaşlar 17+0 sizce cinsiyeti ne? Erkek dediler ama değişebilir mi?
sevcann1907 1. Erkek denilmiş
sevcann1907 Bariz erkek bu haftadan sonra değişmez zaten apaçık ortada. Hayırlı olsun 🧿
Zeynepozcan onu hiç göremedim anlayamıyorum bu ultrason resimlerinden valla 🙈
sevcann1907 kesin erkek canım hayırlı olsun
Zeynepozcan sağol canım teşekkür ederim
Aysee1123 teşekkür ederim sağolun☺️