Gzmocl ben de dalan roxy ile tikadim utuledim dolabında bekliyor .Kalıntı kalıyor diyenler bence deterjani fazla kullanıyor ya da +durulama yapmıyor hangi deterjan olursa olsun +durulama yapılması gerek.Bir de erkenden yıkamayın kirlenir diyenler var dolapta niye kirlensin ki? Ben agirlasmadan havalarda güneşli iken yıkadım utuledim rahatım şu an 31 haftaligiz