Ben masa başı çalışıyorum biraz nefes almak birazda hareket olsun diye eşimle akşamları yürüyüşe çıkıyoruz 40-45 dk kadar yürüyoruz. Hem gaz sorunuma da iyi geliyor😀. Adımda sanırım 5-6.000 oluyor. kendinizi çok yormadan hafif tempoda yüyebilirsiniz tabi önce doktorunuza danışın bence.