OnlyBaby canim ilk kızıma isteyerek 24 yaşında hamile kaldım, ikinci kızıma ise 1 sene sonra hamile kaldığımı öğrendim sürpriz olmuştu. Aslında artıları var eksileride. Büyük bir Sabir ve yardımcı istiyor. Eşimden başka yardımcım yoktu benim biraz zorlandım, hep bir kosusturma ile buyuduler. fakat biraz çocuk ruhlu olduğum için beraber büyüdük kizlarimla ☺️ eşim sağ olsun çok yardımcı oluyordu. Büyüdükçe daha da güzel oldu hersey, iki kardeş iki arkadaş gibiler. Şuan büyüğü 3e küçüğü 2ye gidiyor.