Bulbulyuvasi ZeynePerolLl canım benim 26dan sonra cıktı bir anda karpuzu direkt yutmusum gibi duruyor normal canım her bünyede farklılık gösteriyor ❤️
Yagmure ZeynePerolLl 25 haftalığız benim daha iki hafta oldu çıkalı canım vücut yapına göre değişiyor göbeğin çıkması çok güzel gelsede uykuları mahvetmeye başlıyor o yüzden bununda tadını çıkar 😂
Azra00 ZeynePerolLl ben 29 haftadayım gebelik şekeri yüzünden diyetisyene gönderdi kadın doğum doktorum. Diyetisyen doktoru hamile oldugumu anlamadı bile hamileyim 29 haftalık dedim doktor şok oldu maşallah çekti 😄😄😄
mihrimacan ZeynePerolLl ilk hamileliğin ise çok normal benim ikinci hamileliğim daha 17 haftalık karpuz gibi 😢😢
senaacik ZeynePerolLl benim de 19da yoktu 24-25te birden fırladı 😂 hiç acele etme ne kadar geç o kadar iyi yatmaya kalkmaya eğilmeye engel hep
Aysee1123 ZeynePerolLl Ben 20+0 ım benimde çok az çıktı hamile olduğumu söylemesem anlayamaz kimse. Yani normal özellikle ilk gebelikse zaten normal diyorlar
ZeynePerolLl Etraftaki herkes göbeğin yok yok diye diye psikolojimi vok etkiledi teşekkür ediyorum hekese
Ezgiaek ZeynePerolLl göbek çıkar ay göbeğin çıkmış olur , çıkmaz ay çıkmamış, ne ilginciz ya, takılmayın hiç:)))
Youngmotherr Ezgiaek bana da erken çıktı diye ikiz mi bu yok şöyle böyle demişlerdi bende dedim yok beşiz kocam beşiz olmadan doğurma dedi 😂 herkes birden konuyu değişiyor yahu onlara ne sanki onlar doğuracak
Ozgeccc- Youngmotherr çıkana maşallah demeyi bilmiyorlar çıkmayana laf etmemesi gerektiğini anlamıyorlar milleti susturamayız daha iyi anladım hamile kalınca 🤭
aysesu ZeynePerolLl benim 28-29 haftada birden bire çıktı, öncesinde ne kilo aldım ne göbeğim vardı 🤭 birden bire çıktı ve birden kilo aldım. Şimdi 32. haftadayım hala o aldığım kilo ve büyüklük tekrar almıyorum
Egeminannesi ZeynePerolLl ilk gebelikse normal benim ilki 26.haftayi bulmuştu bunda 20 haftalık hemen belli oldu 😅😅
Pnr_KMRC1 ZeynePerolLl bekleyim bakalım som bir ay çıkmazsa göbeğimi çıplak çekip hatıra fotografı saklıcam kaç foto çekildim hepsinde normalim hiç hamile gibi değilim 😁