Kızlar 34.haftamdayım. Camasirimda hafif hafif ıslaklık vardı normal kontrole geldim doktorum suyun gelmiş olabilir dedi. Amnisure testi aldm yaptırdım sonuç negatif çıktı temiz çıktı yani. Sonrasında bana yatış verdiler sürekli nst bağladılar alttan kac kez muayene ettiler ne sancım var ne bise var. Peronatoloji doktoru geldi gördü cikis verelim dedi. Sonrasında doktor tekrar incelemiş amniyon suyu olabilir demiş. Tekrar alttan muayene ettiler suyun az az geliyor dediler. Bugünde yatırıp cumartesi dogum başlayabiliriz diyor. Eve gitmek istiyorum diyorum göndermiyor çok rahat konuşuyor. Ama benim ne sancım var ne biseyim var hiç iyi değilim inanın ki kafam allak bullak. Bebek çok küçük küveze girer diyorum anlamıyor 2200 gr 34.haftamdayım bekliyorum. Siz olsanız ne yaparsiniz