Emelyetik Kizlar 30 haftalık hamileyim hamileligimden beri bu yasayisim 2 yada 3 kere oldu gece uyanıyorum ama ne kipirdayabiliyorum ne konuşabiliyorum titredigimi hissettim aranızda yaşayan var mı internetten baktım korktum şahsen doktorluk mu da anlamadım.
dilay_06 Emelyetik ben rüyamda doğuruyodum ıkınarak uyandım normal hamilelikte değişik rüyalar falan nazar duası falan açın dinleyin okuyun
Minnosaannee Emelyetik bana bekarken çok olurdu , hamileyken de çok oldu , lohusayken de. Ni kere baya kötü oldu, hala arada olur uyumadan oku bol bol , hem dini hemde bilimsel açıklamaları var , ben sadece okuduğum zamanlar korunabiliyorum
minikoannesi123 Emelyetik gebeliğin başında ve ortalarında yaşamıştım aynı şeyi. Gerçekten çok huzursuz ediyordu ama Allah’a şükür kendiliğinden geçti öyle
nur_bebek34 Emelyetik banada oluyor bazen ve uyanamıyorsun. Dua oku sirkeyle evi sil ve bakara süresi dinle evde
menessare Emelyetik nazardan olabilir dün uzun zaman sonra fotoğraf paylaştım , gece kabus gördüm bağırıyorum bağırıyorum kimse duymuyo rüyamda bağırıyor musum çok kötüydü :(
Sanie Emelyetik benimde olmushtu bikere canm uyaniyorum ve kalkamiyorum kipirdiyamiyorum ve sesimde cikmiyordu sonra kendilinden cozuldum
nilufer-klc Emelyetik aslında öyle şeyler yaşayanlara katabasan çöktü derler benim kaynanam söylerdi sen bol bol dua oku kendine
Serpilinumudu Emelyetik canım bana da çok oluyordu ve benimki artık sürekli olmaya başladı uyumaktan bile korkuyordum sonra internette okudum stresten uzak durun stresli uyumayın diyordu bende öyle yapmaya çalıştım stres yapmadan bol bol ayetel kursi felak nas okuyup uyuyorum çok şükür geçti.
Emelyetik Serpilinumudu stresten oluyorsa benim çok aşırı stres sıkıntılı geçiyor hamileliğim eşimden dolayı bir ara uyuyamiyordum bile şimdi yeni yeni uyuyordum bu geldi başıma
Nr_avc3 Emelyetik ben bekarlığımdan beri yaşıyorum canım bir tane dua var eûzu Bi kelimetillahittammati min şerri ma halaka bunu birde bismillahillezi la yedurru measmihi diye başlayan bir dua var bunları üç kere okuyorum diğer surelerle beraber çok şükür olmuyor hamileliğimin başından beri yaşamadım ama ondan önce sürekli yaşıyordum psikolojim bozulmuştu artık 🤲
menessare Emelyetik bende bağırmıyorum da ya birileri kovaladı dün ya ben sesleniyorum yardım istiyorum falan normalde olmuyordu dün fotoğraf paylaştım hani nazardan olduğunu düşündüm sizde okuyun bol bol İnşallah rahat uyursunuz
Serpilinumudu Emelyetik stres yapmamaya çalış benimde çok zor dönemlerimde oluyordu inşallah gönlüne ferahlık verir Allah rahatlarsın 😍🙏🏻