aras03 Çok geçmiş olsun öncelikle canim. Aynı şeyi kuzenim yakın zamanda yaşadı hatta beraber gittik doktora ve bizzat duydum kulaklarımla, sorun yok dedi her bebekte olabilecek bişey kalpte delik,6 ayda bir film çekilecek o zaman bakılacak ne durumda olduğuna ama gelip geçici bir durum üzülmeyin dedi. Kistler de kaybolabilir mesela bende araknoid kist var 7-8 ncı sınıftaydım ilk öğrendiğimizde babam annem ailem çok üzülmüştü ama ben hep güçlü oldum çok şükür ve şuan kontrol altındayım,2 senede bir büyüyor çok az mm o da sorun edilmeyecek bir şey dedi doktorlar. Sizinki ne güzel kaybolmuş hem,şükretmek lazım ☺️🌺 umarım sağlıkla doğar minnoş bebek 🌸