Daisy1 Kızlar İstanbul Güngören ilgi hastanesine giden varmı varsa hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz?
Denizinannesiii34 Daisy1 ben bu gün detaylı ultroson çektirdim çok memnun kaldım herşeyine kadar inceledi oğuz bey 180 tl di
Aysesare Daisy1 Bilal Cengiz Şahbaza gidiyorum. Bilgi ve tecrübesine çok güveniyorum ☺️ Aynı zamanda hastane de çalışan gebe arkadaşlarım Bilal beye gidiyor ☺️☺️
yseymayusa Daisy1 Ben Gülhan hanıma gidiyordum inanılmaz memnundum fazlasıyla ilgili bir doktor asla soru işareti bırakmıyor açıklıyor soru sormana fırsat veriyor ve açıklayıcı cevaplar veriyor. Şehir değiştirdiğim için gidemiyorum artık maalesef 🤷🏼♀️
Daisy1 [silindi] ben normalde Medipol megaya gidiyorum ama memnun kalmadım doktorum dan burayı da arkadaşım önerdi buraya geleceğim galiba
Aysesare Denizinannesiii34 Aa gitmişsiniz çok sevindim sizin adınıza ☺️☺️ Oğuz hoca kesinlikle 10 numara bir insan 🙏
[silindi] Daisy1 genel olarak doktorları iyi bence ben memnun kaldm çok şükür bi sıkıntı çıkmadı inşallah sen de memnun kalrsn
Denizinannesiii34 Aysesare evet canım kapalı bi insanım ben mesela orama dokunmadı mesela peçete koyuyolar ya istersen sen koy dedi çok nazikti eşimde girdi yarim saat inceledi normelde o hastaneye gitmiyorum detaylı için gittim canım memnun kaldim 😘😀
Sevaldemir Ben 6 yıl önce ilk doğum mu orada yaptım. Türkan Tandoğan'dı doktorum şuan o hastanede değil keşke olsa yine giderim.
Aysesare Denizinannesiii34 Evet evet sadece detaylıya gideceğinizi daha önceki postta söylemiştiniz ☺️☺️ Çok sevindim , sağlıkla gelsin inşAllah 💕 bu arada rahim ağzı uzunluğunuzu kaç mm ölçtü söyledi mi siZe
Denizinannesiii34 Aysesare canım söylemedi bende heyecandan unuttum ya 😂 çok sukur oğlumda bisey çıkmadı acaba kaç olması lazım yazıyodur heralde raporda ya baktım da öylesine baktım 🤗
Aysesare Denizinannesiii34 Rapor elinizdeyse servikal uzunluk .... mm diye yazıyor bende 27 mm idi ☺️☺️ 30’ların üstünde olması makulmüş
Aysesare Denizinannesiii34 Doktorunuza gösterirsin raporu zaten söyler ☺️ Bana rahim ağzı kısa dedi ve progestan verdi şuan onu kullanıyorum
Denizinannesiii34 Aysesare normel değil o zaman ya 28 yazıyodu sanki ya evde değilim bakiyim yarin ona gore yazarım sana 🤗