Ggamzeet Kızlar 36+3 üz oğluşumla iki gündür iç çamaşırım çok az ıslanıyor 4 5 damla su değmiş gibi akıntı değil normal ıslaklık bebeğin suyu olabilir mi daha önce başına böyle bisey gelen var mıı. Telaşa kapılıp hemen hastaneye de gitmek istemiyorum lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mii
262223-- Ggamzeet benimde 22+6 da başıma geldi su gibi böyle kokusuz dokturma yazdım yarın gel bakayım dedi suyun gayet iyi doğum kanalin kapalı bebek yukarda dedi büyük ihtimal idraririni kaçırdın farketmedin dedi şimdi 25+2 olduk şükür 🤲
Ruya_burcu45 Ggamzeet canjm eczanelerde amniyon sıvısı testi varmış. Yani bebeğin suyu mu, akıntı mi ogrenebiliyormussun. Ben kullanmadım, sadece bikac yerde okudum. İstersen aldır eşine, bi dene.
cauuv1 Ggamzeet aynısı oldu su sanıp gece acile gitmiştim su olup olmadıgına dair test yaptılar degilmiş akıntıymıs
senoski Ggamzeet su sızıyo olabilir tabii ama son haftalarda suyun azalması normalmiş yine de doktorla görüşün bence
Ggamzeet 262223-- benimde dün basladi canım 2 3 seferdir iç çamaşırımda fark ediyorum eğer biraz daha devam ederse yarın bende gideyim bi doktora o zaman canım
Lajanam Canım benim de oluyordu hatta 1 hafta boyunca oldu, test yapıyorlar bebeğin suyu mu diye bende yoğun enfeksiyon çıkmıştı ondan dolayı oluyormuş bebek iyiydi çok şükür
262223-- Ggamzeet haftanız bitemye gelmiş sizin kesinlikle gidin bebeğin suyu olabilir belkide enfeksiyon kapatınız fitil yazar yada idrarınızi kaçırdıniz doktorum hamilelerin idrarı çoğu zaman kokmuyor dedi
Ggamzeet 262223-- çok hafif bi koku yapıyor gibi canım o yüzden idrar olmadığını düşünüyorum idrar gibi değil sanki
Aysecan0335 Bende senin gibi şüpheleniyordum geçen pzrtesi 35+5te su azlığı ile yatışım yapıldı 10 gündür yatıyorum bugün perinatoloji görücek karar verilecek , telaş yapma ama yinede doktora görün aşırı az olsaydı alacaktı doktorum geçen hafta bebeği
Ggamzeet Aysecan0335 ben daha pazartesi gittim kontrole hersey normal dedi doktor dünden beri böyle bisey olunca da içime kurt düştü canım sende sıkıntısız sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına inşallah 🌸
262223-- Ggamzeet içini ferah tut benim doktorum suyun gelse tutamazsın bir anda boşalıyor dedi bazende sızıntı şeklinde oluyormuş ama doktora gidersen buraya yaz
Ggamzeet 262223-- çok az olduğu için bende hemen gitmek istemedim canım bir pazartesi gittim kontrole hersey normal demişti dün başladı bu ıslaklık zaten. Tabi canım gidersem yazarım mutlaka
Aysecan0335 Ggamzeet ıslaklık oluyordu duru bi şekilde iç çamaşırımda emin olamıyordum, şimdi perinatoloğun yanından çıktım suyu iyi ölçüde dedi bi azalma olmuş ama durmuş dedi hiç bi şey anlamadım ben bu işten 🤷♀️