32 yiz tam. 1916 gr dedi doktorumuz. Sizlerin nasil kizlar?
Bhr_30 benim 30 hafta bitiminde 1.850ydi şimdi 32+3 üm yarın kaçız öğrenicem🥰
Benimde 32+2 2 hafta önden gidiyoruz 2300 dedi doktor ❤️
Sevdali3b bana 30 da gittiğimde 32sin dedi ama kafam karıştı acaba yanlış mı dedi sizce
Zzeyynep04 hayır gelişimi öndedir kilosunu soylemedimi
Sevdali3b 30un bitiminde dedi bugünde kontrolüm var 1.850ydi en son