22 haftalık gebeyim. Detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinin bir kısmının gelişmesini akcigere giden damarın yok denecek kadar ince olduğu ve sağlıklı bir çocuk olmadığı söylendi doktorum saatlerce muayene etti ve sonuç olarak bebeğin doğuma kadar kilo vs alımına devam edeceğini ama kalbin gelişmeyen kısmının duzelmeyeciğini aksine kötüye gideceğini söyledi. Haftaya heyete gireceğiz. Burda yüksek ihtimal iki seçenek sunulacağı ya doğurup sonraki süreçte 3 ameliyat geçireceği ve ameliyat olsa bile normal sağlıklı bir bebek ve çocuk olmayacağı ya da bütün bunları kabul etmeyip bebeğin gelişimi karnımda takip edilerek gebeliğın sonlandırılması olacak. Ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilmiyorum iki seçenek de çok zor geliyor. Sağlıklı dogmayip acı çekmesini izlemek istemiyorum. Ama bir umut sonlandırmak da istemiyorum. Böyle bir durumda ne yapılır hiç bilmiyorum ilk bebeğimiz olacak.