Aslibali 2 ay öncesine kadar ilaç kullanıyordum en yüksek değeri seksen çıkmasi gereken değer 150 çıktı. Bugün yeni sonuclar çıktı 149 a düşmüş. Ben bunu nasıl dusurebilirim arkadaşlar? 2 aydan beri ilaç kullanmıyorum.
Aslibali nur_bebek34 ilaç kullanırken yükseldi. Süt, yumurta, yoğurt falan yiyorum. Sanırım kalsiyumda etkiliyormus. Size ilacın ismini vereyim doktorunuz onaylarsa bunu kullanın.
nur_bebek34 Aslibali bana damla yazmıştı devid3 etki etmedi. Artık haftam gereği doktor bıraktırdı d vitaminini. Sizdeki ilacın adı nedir