Ceren_oguz ben hamile olduğumu öğrendikten iki hafta sonra mobilyalarıni almıştık 🤭 şükür hiç bir sorun olmadı şuan 28+3 üz şuan oğlumla. Biz tam yılbaşından önce almıştık Aralık’ta zamlar gelmeden alalım diye çokta iyi yapmışiz diyorum çünkü ardından zam geldi yılbaşından sonra .bence sizde almaya başlayabilirsiniz erken daha bişi olur boşuna almış olursun diyenlere bakmayın almak istiyorsaniz çünkü herşeye her geçen gün zam geliyor Allah’ın iznyle birşey olmaz olacak oldu mu doğduktan sonra da bişi olablr Allah korusun.