Benim baskılama berbatti küçücük kıst için yaptı üstelik transfer de tutmadı hiçbir sorunum yoktu sebepsiz infertiliteydi o iğneden sonra sebepli oldu resmen yumurtlama çatlama sorunları yaşadım hormonlarımi mahvetti dev gibi bı igneydi o kadar pişman oldum ki o iğneye