Yagmur2001 ikisi de ayrı zor. Birinde dopum anında sancı çekiyorsun ötekinde doğumdan sonra. Ben normal doğum yaptım. Sancı anı felaketti ama bebeğim gelince hepsi dindi. Dikişlerim vardı hem içte hem dışta. Onlar da kırk bitene kadar tamamen geçti. Kırk çıkınca ki kontrolde doktorum snei nasıl doğurttum normal mi sezeryan mıydı diye düşündüm doğum yaptığın hiç belli değil dedi. Sezeryan da illaki zor ama iyi yönleri de vardır yaşayan arkadaşlar yazarlar. Ama normal doğum tavsiye ederim 🙂