11 haftalık hamileyim kan tahlili verdim sağlıkocaginda bugün gittim sonuçlarım çıkmış hemşire B12 in çok düşük iğne yazalım sana dodex dedi doktora yönlendirdi gittim doktorun yanına doktor dedi halsizligini alır çabuk toparlarsin dedi bende tedirginim açıkçası alıp yaptirsammi iğneyi yaptirmasammi diye Google’dan araştırdım pekte onerilimiyor hamilelikte o iğne etrafimdakilerde keşke hapını yazsalardi iğne niye yazmış ki dedi bende size sorayım dedim bana yardımcı olun