Rabiaydrm Şubat anneleri cinsiyetlerinizi yazar mısınız beş aylık hamileyim kızım olcak değişir mi dige düşünüyorum
MomBse Rabiaydrm 29. haftamız 17. haftadan beri her gidişimde kız olduğu söylüyorlar üstelik minik poposunu filan görmüştüm bacaklarını da açmıştı anneciğine bal kızım😊
Beriliko 27+0 oldum bugün bende ısrarla erkek hissetsemde doktor ısrarla kız diyo sanırım kabullendim artık🙈
sonsuzmasalim Rabiaydrm 31 haftalığız ve oğlum olacak inşallah 🙈 15 haftalıkken kendini gösterdi bile 😅