Ozlem_1997 İyi günler kızlar . 10+2 haftalık hamileyim progrston kullanıyorum sürekli 2 haftadır lekelenmem olmuyordu bugun yine geldi sildikçe böyle olan var mı ağır iş falanda yapmadım
battaniyemkareli Ozlem_1997 merhaba suan bende öyleyim. progestan kullanmama rağmen lekelenmem basladı. geçti mi sizin ?
Mmeleklr2 Ozlem_1997 bende aynı şekilde kullandm ilaç bitti silindiğimde geliyordu ama benm bebeğin eşi rahim agzında diye oluyor tekrardan başladm progestana
Ozlem_1997 battaniyemkareli evet kullandığım haldede oluyo arada 1 hafta önce kanama geldi hatta gece sabah kesilmişti 1 gün yine leke geldi 6 gündür falan hiçbirşey yok çok şükür . Bulunduğum ilçedeki doktorda 2 haftadır izindeymiş haftaya özele randevu aldım hem kontrol amaçlı hemde cinsiyet öğreniriz inşallah
Ozlem_1997 Mmeleklr2 anladım canım ben neden kaynaklandığını bilmiyorum 6 haftalıktı en son doktora gittiğimde düşük ve kanama olmasın diye vermişti . Ara ara oluyo haftaya kesin söyler inşallah bebeğimde sağlıklıdır . 1 ay oldu görmeyeli gün sayıyorum 🙏🙏
Mmeleklr2 Ozlem_1997 inşallah canm bişey yoktur sen yinede ağır iş yapma yorma kendini biyerlere uzanma dikkat et gidene kadar