Seymakocabey Afedersiniz Ama ilişkiye girdik Sabahına ben Adet oldum 30 u ondan sonra bitti 4 ünde 5 inde felan 30 mayısta olmam gerekiyordu olmadım 4 mayıs saat sabah 5 te test yaptım pozitif çıktı inanamadım tabi ben ☺ ondan sonra akşama doğru kah testi vermeye gittim BETA HCG orda 3229 çıktı doktor pozitif ve 4-5 haftalık dedi