Alprslnbal Bu akşam kocamla ben istediğimiz isimleri kağıda yazıcaz oğluşumda çekicek içinden çok heyecanlıyım 😊
Papatyaaa__ Alprslnbal ne güzel🥰😍isimler ne yazın bizde bakalım bi ama demeyin eşimin veya benim sevdiği isim diye isimleri yazın sadece bizde seçelim bakalım anne mi baba mı daha ağır basacak hem daha heyecanlı olur🥰🫶
Alprslnbal Papatyaaa__ hepsi çok güzel olduğu için karar veremedik bi türlü o yüzden kura çekiyoruz bizde kızları isim bulmak ne zormuş 😊