acilicigkofte Merhaba anneler Bugün artık park beşik almaya karar verdim. Fakat anne yanı olabilir özelllikte mi alsam anne yanı olmasa da olur mu kararsız kaldım arada 1000 tl fark var tecrübeli annelerimiz fikir verirse sevinirim 🙏🏻
Svgi06 acilicigkofte Merhaba ben ilk çocuğumda park yatak tercih etmiştim ama çok yordu egilip almak zor oluyor sezeryanlı olunca şimdi kızlarıma inşallah anne yanı düşünüyorum kesinlikle gece alıp emzirmek geri koymak daha pratik olur sizin içinde pregonun anne yanı olanı tercih ede bilirsiniz elelenin var ikiside güzel karar sizin🥰
cevriye35_ acilicigkofte Anne yanı olsun mutlaka zor olur bi kez alın kullanusli olsun benimki anne yani ama park yatak degil simdi bende diyorum keske ikisini bir alsaydim ayri park yatak alcam
Dogaclk acilicigkofte kizimda yoyko anne yani aldim cok memnun kaldim. Beliniz cok agrir anne yani almazsaniz. Surekli egil kaldir cok zor. Bir de icine sunger yatak degil normal yayli yatak koymanizi tavsiye ederim daha rahat oluyor. Onu da aynı ölçülerde maxi cosi almistim.
Elfakca acilicigkofte park yatakların ayarlanabilir olması gerek ilk aylarda bebiş i kolay yerine koymak için yüksekte kullan sonra çocuk büyüdükçe aşağı ayarda kullan ki çocuk tırmanıp çıkmaya calismasin
acilicigkofte Svgi06 çok teşekkür ederim aradaki fiyat farkına değer mi diye düşündüm sanırsam değiyor. Pregonun anne yanını aldım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💙
Nazli_cvk55 Svgi06 ama park yatakların 2 kademesi var bende sezeryan yaptım 2. Kademesi epey yüksek zorluk çıkartmadı bana eğilme kalkma konusunda
Zeyneprem cevriye35_ bende anne yanı park yatak düşünüyorum prego miami, elele madre ve yoyko arasında kararsız kaldım:)