Alprslnbal Kızlar 30+4üm zaman bi türlü geçmek bilmiyor sanki eşyalarını felan hazırladım gidip gelip kıyafetlerine bakıyorum şimdide zaman geçmek bilmiyor kavuşmak için sabırsızlanıyorum 🙃sizde nasıl durumlar
Melodimm Alprslnbal Asıl zaman benim için geçmiyor.Daha 3 aylık bende sabirsizlaniyorum😍Sağ salim kavusalim
MerveSoner45 Alprslnbal 32+0 geçmiyor sanki kaburga ağrısı uykusuzlukta var perişan etti bi an önce zaman geçse diyorum yorulduğumu hissediyorum artık 😔
seyma_nur34 dilay_06 bende 34+5 im adet sancisi gibi sancılarım var, karın ağrısı bel ağrısı sizde de oluyor mu
Alprslnbal Melodimm inşallah canım bu aya kadar nasıl zaman geçti anlamadım bile ama şuan çok heycanlıyım zaman bi türlü geçmiyor
Alprslnbal MerveSoner45 hamileliğim güzel geçiyo çok şükür ama ben çok heycanlıyım kucağıma almak için 😍
Damla22306 Alprslnbal BETA HCG Sonucum 3229 çıktı 4-5 haftalık dedi bilginiz var mı sizce tam ner kaç hastalığım
Alprslnbal Eybikk inşallah erkenden hazırlayım dedim bi hafta oldu hazırlayalı şimdide zaman geçmiyo keşke bu kadar erken hazırlamasydım 😂
Alprslnbal MerveSoner45 hayır ikinci aslında ilkinden daha heycanlıyım hatta ilkinde çok evhamlıydım çok korkuyodum ☺
MerveSoner45 Alprslnbal benimde ikinci ama öyle aşırı heyecan yok ağrılardan herhalde bi an önce vakti gelip doğsunda yanımda olsun diyorum ☺️
Eybikk Alprslnbal iyi hazırlamışsın valla 😅 hepsi çok küçük minik minik takım takım ütülemek hele o çoraplar eldivenler beni kalpten götürecek 💕💕
Damla22306 Alprslnbal ben 29 Nisanda Evlendim 30 u hasta oldum 4 ünde bitti 30 mayısta olmam gerekiyordu olmadım 4 mayıs sabah 5 te test yaptım pozitif çıktı Ondan sonra akşama doğru kan tahlili vermeye gittim BETA HCG 3229 çıktı ilk günden mi kaldım ki ben Hamile Acaba
Alprslnbal Damla22306 mayısın 4 ünden beri hamilesiniz 😊tebrik ederim hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah ❤