ikiprensannesi__
Vallah ben oyle bir risk almistim ki , 17-18 haftalik iken baslamistim elbise vs almaya , ve cinsiyetini bilmeden aliyordum😂 icimden hep boyle kiz geciyordu ki dogru cikti,
Yani ben baya erken basladim yapmaya , ama bence 30 haftaliktan sonra basla canim, o zamandan sonra artik erken gebelik vs basliya bilir