Busrahazel şöyle söyliyeyim saglık ocagının aldıgı testte idrar yolu enfeksiyonu cok yuksektı atılla bey umursamadı bıle ebe ısrarla antibiyotik kullanmalısın derken atilla bey yanma yoksa bısey olmaz dıye basından sağdı mete beye soyledım aynı seyı hemen test istedi bende kendısını cok garantıcı olarak hissediyorum bırde dogumdan 40 gun sonra amelıyat yerımdekı kızarıklık ıcın gıttım sigortanın dogum temınatlı olup olmadıgını sordu değil normal özel sigorta dedim ücret ödemeyelım diye dogum sonrası kontrol değilde farklı bısey girdi ilk ona gittiğimde seker yuklemesı atıllada yaptırmıstım zaten fakat neden az dozda yapmıs dıye yakınmıstı yanı ben sıgortadan dolayı para ödemiyordum zaten ona ragmen bizede aynı hassasıyette davranıp bır kaç testten bahsedıp sıze bunları neden yapmadı dıye söylendi 30. Haftada basladıgım için kendısınde cok test olayımız olmadı ama aramızda gecen konusmalar bunlardı fıkır olur belkı sıze