Kızlar ateşölçerle gebelik sabah uyandığımızda genelde aynı saatte dil altından ateşölçerle ateşimizi ölçtüğümüzde yüksek çıkmaya drvam ederse hamilelik olduğu yönünde birkaç yazı okumuştum. Düşmeye devam ederse adet başlangıcı oluyormuş. Ben sabah eşim işe giderken ölçmeyi unutuyorum uyku sersemi. Geri uyuyup saat 10, 10.30 gibi uyandıgım gibi ölçüyorum daha kalkmadan. Birkaç gündür 36.5, 36.6, 36.7 şeklinde gıdıyor. Acaba sonradan uyuyup uyandıgımızda yanıltma payı olabilir mi? Bu konu hakkında bılgısı olan var mı?