Denizinci cevriye35_ 19 hastalıkken kontrolüm vardı. 280 gr dedi doktorumuz . Haftalar ilerledikçe kilo alımı da artıyor . Kızım 3720 doğdu . Şimdi ki erkek o da biraz iri gelecek gibi. Sağlıklı olsunlarda 🍀
Elif_p cevriye35_ merhaba canım benim oğlum da en son 20+1 de 450 gramdı şimdi 22+3 üz kaç oldu bilmiyorum🥰
Seymakocabey cevriye35_ 18+0 da 250 gr di 22. Haftada ayrintili ultrasonum var daha 2 haftam var merak ediyorum acikcasi 🙈
cevriye35_ Denizinci Saglikla kucaginiza alın inşallah 19 haftada bizimde 300 falandı oyle hatirliyorum 🥰
Ayglemel Seymakocabey aynıyız seninle hetlryimiz benımde 22haftads ayrıntılım var cinsiyetiniz ne peki 🙂
Minnosmino23-23 cevriye35_ ben 23. haftadayım 6 kg aldım çıldırıyorum :( nefret ediyorum kilodan inş doğuma kadar coşmayız
Tosbik17 23 haftalıkken 617 gr 29 cm di suan 25. Haftamda kontrolümüz var bakalım kaç gr oldu 1 kiloları görseydik 😊
Seymakocabey Ayglemel 14.haftaya kadar kiz dedi 18. Haftada net erkek dedi pipisinin resmini cekti daha inanamiyorum tabi erkek olduguna 😂