Ben gecen ilk kontrolüm için tanimadigim bir doktora almistim Mehmet Karabulut ne kalp atışını dinletti ne kağıt verdi ne gösterdi bak böyle böyle diye hiç icimi rahatlatmadi pek memnun kalamadim aslında işinin ehli biri olduğu belli ama birazcık insan merak ediyor ilk gebelik sonuçta çok rahat bı doktor