cokkasmabeabi Ozge111 ben koltukta biraz daha rahat ettim koltukta uyuyabiliyorum yatakta rahat batıyor sanırım 😁
cokkasmabeabi Ozge111 benim de o zaman başladı uykum var ama dön dolaş uyuyamiyorum. Vücut bizi uykusuzluğa hazırlıyor sanırım
Ozge111 cokkasmabeabi onuda denedim olmuyor bide eşim şehir dışında bnde annemde kalıyorum yatak değişince de oluyor galiba
mshn2001200 MaviJournal Keske bende sirt ustu yatabilsem, Nefes darligi oluyor bende o pozisyonda yattigim zaman