Mryy01 5+1 hamileyim ama biraz erken öğrendim kandan değerimi sadece gidince doktora çok minik keseyi gördüm ama daha oluşmamıştı bende hiç belirti yok ne bulantı ne göğüs hasasiyeti çok korkuyorum normal mi bu durum
Ezgi0616 Mryy01 merak etmeyin ilerleyen süreçte bol bol belirtileriniz olacak :))) ilk zamanlar çok hissedilmiyor :))
eminebzkrtt Mryy01 normal o haftalarda ben de hissetmiyordum 8. haftadan sonra maşallah hiç sektirmedi 😅 ama değişebilir belki hiçbir şey hissetmeyeceksindir
Ftm0 Mryy01 çok normal çünkü ben 7.haftadayım ve hiçbir şey hissetmiyorum Mryy01 çok normal bence çünkü ben 7. Haftadayım ve sizin gibi hissetmiyorum hiçbir şey. Keyfini çıkarmalıyız bence🥰
superstar_00 Mryy01 Belirtiler şimdi değil ilerleyen haftalarda çıkıyor henüz çok erken sabırla bekleyiniz 😊
Mryy01 Yasemen790 ben iki kere kayıplı gebelik yaşadım bu seferde daha kalp atışı duymadım bazılarına okuyorum herkes çok belirti yaşıyor ben asla hamile olduğumu hissetmiyorum ne kaşık ağrısı ne bulantı ne kusma ne göğüs hasasiyeti paranoyak oldum :((
Mryy01 Ezgi0616 ya inşallah belki komik geliyor ama iki kere o üzüntüyü yaşadığım için ya birşey olursa diye çok korkuyorum kalp atışı daha duyamadım hiç bir gebeliğimde bu sefer oksapar iğne kullanıyorum Allah nasip eder inşallah
Sibel_72 Mryy01 oksapar kullanmaya başlatmış doktor progestan hapta kullanıyorsunuz bak bende 2 kez düşük yaptım belirtilerım 7 de başladı ama ben hıc kafama takmadım kafama taktığım zaman kanamam oluyordu sakın sız stres yapmayın haftaya herseyın güzel normal olduğunu goreveksınız ıns
Meridaily Mryy01 merhabalar, sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah😊 benim de bir düşüğüm var. Daha kan vermedim beklemedeyim. Doktor size önceden kaybınız oldugu için mi iğne başladı yoksa genetik testi falan yaptırdınız mı?
Mryy01 eminebzkrtt Maşallah hiç o bulguları bilmediğim için keşke hissetmeseydim böyle devam etseydi diyeceğim belki ama😂 şuan hissetmek ve bu sefer sağlıkla ilerlesin çok istiyorum
Mryy01 Sibel_72 hem Progestan hem oksapar hem coraspirin içiyorum önlem almaya çalışıyorum gerisi takdiri ilahi stres yapmadan nasıl durdunuz benim elimde değil 😢
eminebzkrtt Mryy01 benim de ilk hamileliğim keşke hissetmeseydim dediğim çok oldu inşallah sen çok hissetmezsin kolaylıkla geçer 🩷
Sibel_72 Mryy01 benım ilk günden 12. Haftaya kadar normal adet kan görüyordum çok iğrenc zamanlardı hep ağlıyordum en son ebem bana neden ağlıyorsun üzülüyorsun dedi saglıklıysa kalacak değilse gidecek dedi o cümlesi içime çok dokunmuştu o gün takmadım 12 hafta boyunca yataktan kalkmıyordum hiç bişi yapmıyordum kafaya takmayı bıraktım çok yormamak şartıyla gezdim temizlik yaptım bir baktım kanamam durmuş kafaya takınca bebek çok etkilenıyor bu bebeği istiyorsan tedbirini al ama asla kafaya takma sonuç olarak 2 kez kayıp yaşadık ve rahim yetmezlıgımız var sen stres yaptığın an o bebek düşer oyalanacak şeyler bulun güzel şeyler düşünün
dexter 8 aylık hamileyim hatta haftaya 9 olacak, hiç bulantım ve kusmam ya da başka belirtim olmadı, yeni yeni nefes darlığım oluyo o kadar
Seymakocabey Mryy01 ben 11 haftaya kadar hicbisey hissetmedim ikinci hamilelik oldugu icindir dedilerr gogus hassasiyetim hic yoktu migde bulantisi yoktu bi tek uyuyodum 11 den sonra belirtim basladi 😋
dexter Mryy01 Amin hepimiz inşallah, böyle kuruntularla hamileliğini zehir etme ben kendime işkence yaptım sonra Allaha emanet ettim içim ferah şekilde süreci geçiriyorum