Merhaba 23 haftalik bir kiz bebege hamileyim. Dun detayli ultrasonumuz vardi ve cok kotu sonuclarla ayrildik. Bebegimin kalbinde buyuk bir delik, ellerinde yapisal problemler yumru el ve pence el , 3 haftalik gelisim geriligi, beyinciginde gelismeme gibi bircok bulgu yuzunden amniyosentez sivisi alindi. Sonuc kromozomal bir durumdan kaynaklaniyorsa muhtemelen bebegimi anne karninda en gec dogumdan sonraki bir hafta icinde kaybedecegim. Bebegimin hic bir problemi yoktu ve bir gun icinde duyduklarima inanamiyorum. Bi umut icimde onu yasatmak istiyorum 6 ay karnimda tasidiktan sonra tum bunlarla nasil mucadele edecegimi bilmiyorum dua etmekten baska yapabilecegim hic bisey kalmadi. Okuyabilirseniz bir yasin okuyamazsaniz bebegim icin bir dua okuyabilir misiniz hamilelerin duasi kabul olur desteklerinizi bekliyorum🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽