Ece111 Merhabalar 🙋🏻♀️☺️bebeğinin cinsiyetini hissedenleriniz oldu mu hamişler bebişinizin cinsiyeti hissettiğiniz gibi miydi
Aysegolcuk Ece111 Benim bebeğim erkek öyle hissediyorum ama daha cinsiyetini öğrenmedim yarin 16 haftama giriyorum öğrenebilirmiyim acaba cinsiyetini 🤔
Handanby Ece111 hep kız hissettim ama rüyamda hep erkek bebek gördüm hiç kız görmedim hislerim değil rüyam çıktı oğlum olcak inşallah 😊
Ece111 Aysegolcuk genelde 13-16. Haftalarda görülebiliyor ama kesin olarak 16 ve 20. Haftalar arasında diyorlar inşallah öğrenirsin canım yarın🙏🏻❤️
Ece111 Hazal2323 bende sanki hissediyorum gibi ama çok yeni daha 😊 ve çok heyecanlı inşallah sağ Salim kucağına alırsın oğluşunu🙏🏻😊
Aysegolcuk Ece111 Ben yurtdışında olduğum için para ödemek zorundayım ultrasona girmek için canım burda öyle istediğin gibi giremem çok saçma bence doktorum gönderecek ozaman bedava oluyor burda herkesin bir ebesi var o beni konuşmaya çağrıracak
sonsuzmasalim Ece111 ben başta kız hissettim sonra erkek hissetmeye başladım ve gerçektende erkekmiş 😅 oğlum olacak inşallah 💙
Yasem Ece111 hamilelikten önce hep benim ilk çocuğum erkek olur herhalde diyordum. Hamileliğimi öğrendiğimde ilerleyen süreçte kızım olacakmış gibi hissediyordum ki doktorumda kız olduğunu söyledi :)