Fatma-1024 Kızlar bugün 11. Haftama girdim ve yarın ikili tarama için doktora gidecm, biraz endişeliym ve sadece ikili tarama testi yapmam yeterli mi sizce, diğerini yapmama gerek var mı, çok Farkı var mıdır, sizler bu konuda ne yaptınız
Karakuru Fatma-1024 benim doktorum 30 yaş üzerine ki 31 yaşındayım, ikili tarama testini önermiyorum diyerek fetal dna yani nipt plus ı önerdi. Bende bir daha hiç uğrasmamak için yaptırdım açıkcası sonuç temiz çıktı hatta cinsiyeti de kesinleşti test ile beraber eğer maddi durumunda problem yoksa yaptırabilirsin canım onun dışında ikili taramada sorun çıkar ise daha çok nipt plus ı öneriyor zaten hekimler.
Grsost Karakuru nipt plus ucreti ne kadar odediniz. Kesin doğruyu veriyor mu. Doktorunuz ne dedi bu konuda
Fatma-1024 25 yaşındayım ve akraba evliliği söz konusu değil , kronik hale gelen bir rahatsızlığımda yok
Gayekaragoz Bugün bende doktorumla görüştüm o da fetali önerdi kesin sonuç diye. Fetal şu an 8000 TL civarındaymış. Dolara göre değişiyormuş