Karakuru Merhaba kızlar bugün 15 haftalık olduk inanırmısınız hala tatlı çikolata vb şeyler yiyemiyorum yediğim zaman midem bulanıyor ve istifra ediyorum. Canımda pek istemiyor zaten ki çıkolatayı falan severim. Sizde böyle şeyler yaşadınızmı?
guzelanne01_ Karakuru yiyemiyebilirsin canım olabilir gayet bende yemekten ve sarımsaktan tiksindim mesala yiyemiyorum
gunesinannesi_ Karakuru 16 haftalığım tatlıyı çok seven birisiydim künefe katmer falan özellikle ama hamile kaldığımdan beri ağzıma almadım çikolata falan da aynı şekilde bir de kahve çay ve sigaradan çok soğudum önceden sigara içerdim şimdi birinin yanımda içmesine tahammül edemiyorum ama bunlar doğuma kadar olabiliyor arkadaşım da öyleymiş doğum yaptığın anda gidiyor hepsi eski hayatımıza dönüyoruz çok şükür
Minik-ve-annesi @Karakuru bende böyle oldum 16+6 olduk cayn yanna muhakkak biseyler koyar ancak öyle icebilirdin mesela.ama artk ewe bile aldrmyorum eşim alnca kzyorum
mervenur00 Karakuru 100 gün yiyemedim tam ve cok severim tatlıyı suan da durduramıyorum kendimi Hergün illa yiyorum 38+3 😁