Pek pozitif olmayan bir normal doğum geçirdim 2. günüm çok dikişim olduğu için ağrım var ve tuvalete çıkmak da zorlanıyorum buda makata baskı yapıyor bu süreçten geçenler yardımcı olabilir mi dikişler için neler yaptınız klozete oturmaktan da korkuyorum dikişler yırtılır mi