ddilaraas Kızlar 3. Günüm bugün duş alıcam ama dıkıslerım sızlıcak diye korkuyorum doktor bırsey kapatmadan direkt gir dedi ama yürürken falan sızı olduğu için duşta canım yanacak gibi hissediyorum sızlıyo mu duşta? Ilık suyla mı duş almalıyım
Mona- ddilaraas korkmayın girin orası uyuşuk zaten ağrı olmuyor. Duştan sonra iyice kurulayın sonra batıkonlahın
Smyye0303 ddilaraas eczaneden orayı kapatacak bantlar eşin söyler sezeryan yeri için bant falan derse bilirler saydam plastk renkte oluyo ondan al gir sen ben öyle yaptım hemde su değmedi oraya
Pamukbebegimm ddilaraas ılık suyla ve ayakta duş alın.Dikis bölgesine lif vs degdirmeyin çıkınca da fön makinesiyle iyice kurutun ıslak kalmasın duş alınca rahatlayacaksiniz