O haftalarda bende öyle diyordum 19+4 de ilk kez tekme gibi sert bir hareket oldu o zamana kadar hiç hissetmemiştim hatta usg de gördüğümde ikna oluyordum her şey yolunda diye. Şimdi 29 olduk bazı günler hiç durmadan çok sert olurken tekmeler bazı günler hala sakin geçiyor ama bir şekilde hareket hissettiriyor biraz sabredin 22. Haftaya kadar çok normal hissedemiyor olmak.