Bguzeel Hjilhn herkes bir değil ilk gebelikse bilhassa erken bi hafta ben mesela 19+ larda hissetmiştim. Kıyaslamayın yani kendinizi daha erken illaki hissedersiniz annesi 🙂🙂
Nefised İlk gebelikse gayet normal ben 20 22 aralarında anca hissetmiştim 19da falan hafif kıpırtılar oluyodu ama emin olamıyodum
Suzandefne Benimde 17 haftalık hissetmiyorum 2 .hamileliğim .kızımda da 25. Haftadan sonra hissetmiştim